Monday, July 14, 2014

FIFA 2014 is over.

Assalamualaikum! 
#Kisah gila bola#
Ok...world cup dah habis...
Subuh tadi berakhirnya game... sape yang follow pagi tadi??
Argentina vs Germany.
0-1

OMG!! awesome sangat tengok dia orang main, saya suka.
 Kalau lah player Malaysia bertenaga macam tu, pergh!! aku rasa, comfirm ramai yang menyokong player malaysia =)

Pastu aku tengok gak, penyokong player mereka yang terlibat, owh!! baiknya tingkah laku, xde pula ternampak mereka sampai baling2 mercunlah, baling botollah, rosakkan harta stadium bagai...
Sebab aku tengok 2 kekalahan Brazil hokey... 7-1, sentap hati tapi tulah, penyokong dia macam redha je Brazil no 4. 

Ape pon... yang teladan yang baik tu haruslah kite contohi. yang x baik tu kite buat sempadan.
Hampir sebulan gak mengikuti world cup ni walau pon sebenarnya x minat bola pon. HAHAHAHA tapi disebabkan macam best pula bila tengok pembukaan tu so layan jelah mana yang sempat tertengok =)

Mula2 saya sokong England pastu England kalah, pastu sokong Uruguay pula pon kalah gak, pastu terus sokong Brazil motip?? warna jersey dia cantik. Hahahaha
Kalau korang tanya nama2 player, mamp.. aku x kenal. Hahaha tapi adalah aku ingat2 sikit macam Messi, Toress, sape lagi eh?? X tau dah. Hahahaha.
Tang player handsem ke tak..hemm memang x kenal pon so minat sebab skill yang depa ada dengan energy yang dia orang tunjukkan memang terbaiklah.

Mr.R sokong Holland a.k.a neitherland, sebab jersey dia orange, boleh gitu. Hahahaha
Bila tanya dia, sape kuat, dia cakap semua kuat2 sebab setiap negara ada kelebihan masing2 so x boleh nak agak sape paling terhebat.
Dia cakap Brazil kuat, dia ada skill sambar tapi skill sambar dia x menjadi so jadi SAMBAL. Huh!

So, deal...sape kalah dia kene belanja iftar so sebab Brazil 2x kalah makanya saya kene masak utk iftar, aduhai...apelah Brazil ni, kalau Brazil menang dah tentu dapat pilih nak iftar kat mana yang i suka. Hihihi.

Ok dah, pi sambung kerja. 


Thanks for visiting =D
 Ok babai.




 **Myracles Beauty - 1set RM170.00, Spray MB 1botol RM120.00, 3botol -RM260.00.FREE POSTAGE **TMS procduct is ready stock.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers