Thursday, July 10, 2014

Iman the little one!

Assalamualaikum! 

Ciuman nyamuk kg kat badan Iman...

Haih, anak2 aku most of  them memang jadi ginilah kalau kene gigit nyamuk, tak ku tahulah nape...padahal seko jepon yang gigit. Dah nyamuk pon satu, gigit anak2 aku nape?? Cuba ko gigit kucing ke ayam ke itik ke...kan bagus... apelah nyamuk ni.

Kalau mandi dalam bilik air tu, memang biasanya cepat sedas dua kene...hehehe mana dia mai pon aku tak tau sebab bilik air rumah mak tu luas so nyamuk tu entah nyorok kat mana pon tak tahu...sakit hati je tengok benjol2 gini peh tu yang syioknyer, suruh mak jadi tukang garu, sabar jelah.

Hello, ada gaya ustazah tak??

My mum say, comel macam mak ani (besan dia a.k.a ibu mertua ku) Hehehe.
Alah..budak ni suka pakai tudung tapi aku x sempat nak cari tudung untuk dia...
Ni dia ambil sendiri tudung aku pastu main sarung2, pastu boboslahkan...muka akukan besar...kepala diakan kecil je so aku pon pinkan bawah dagu tu supaya dia selesa sikit...

Alahai...nak memasang pin tu pon kemain payah...
Dah bila aku nak cucuk pasang brooch tu, boleh dia nganga mulut besar2...aku dahlah takut pin terpacak kene muka dia, sabar jelah.
Lepas tu.. kite suruh langgut dia boleh pula pi menunduk, ya ampon...anak dara aku, macam2 feel tau.

Sila abaikan toto tempat kami bergumpal ye. 
Hihihi....
*Gaya model tudung, LOL*
 
Nokoh sangatt macam ustazah. Hehehhe.

solat ...

Such a beautiful girl of Iman =p
Geram betul tengok gambar ni, ada satu lagi gambar pon cute sebab aku x bertudung so xdelah nak tepek kat sini kan. Hehehe =D
 
Steadylah Iman, raya ni kite bertudung k.

Eh, nampak hidung kembang. Lalalla.

Itulah my anak dara, kekadang jangan disentuh rambut dia...ko bubuhlah segala sepit atas pala dia...habis semua dia cabut, tapi kalau dia yang minta dipakaikan...selalunya lama wei bertahan. Hehehhe =p

Tak pelah, belajar pakai tudung dari kecil, insyaallah bila dah besar senang nak didik tang berhijab ni, mana tahu lepas ni dia maintain pakai tudung labuh ke kan...insyaallah, niat baik tu Allah tahu =)



Thanks for visiting =D 
Ok babai. 





 **Myracles Beauty - 1set RM170.00, Spray MB 1botol RM120.00, 3botol -RM260.00.FREE POSTAGE **TMS procduct is ready stock.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers