Friday, July 11, 2014

Pesanan dari Maybank!

Assalamualaikum! 
Hati2 ye kawan2...
Aku bab email ni memang aku abaikan je...semak mata...pasal email suh update bank status blah...blah...blah...memang aku set SPAM je, senang, cukup time aku delete je terus.

Kadang2 tu si bijak tak pandai ni boleh pula minta aku update RHBlah, HONG LEONG lah...aku mana ada accounts dengan dia orang...sukati je tau.
Tu mesti kes aci dan terjah...main tembak2 bank lah tu.
Pastu banyak gak aku dapat email cakap...saya orang kaya, ada cancer, nak mati sebulan 2 lagi...nak dermakan GBP15,000,000 yer...hemm tak pelah kan...saya ni pon bukan miskin or termasuk dalam asnaf orang yang boleh menerima derma ni, MEKASIH SAJALAH!!

*Aku rasa dia orang ni memang tak de kerja nak buat kot dah eh??Pi send email ngaku cancer nak MATI, Allah makbulkan dapat cancer baru tau...kan..kan..kan...*



Thanks for visiting =D 
Ok babai. 




 **Myracles Beauty - 1set RM170.00, Spray MB 1botol RM120.00, 3botol -RM260.00.FREE POSTAGE **TMS procduct is ready stock.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers