Friday, September 12, 2014

Mr.Raikhal Birthday!

Assalamualaikum!

BERSAMBUNG DARI [SINI]

Venue: Kota Warisan Sepang.
Date : 31/08/2014

Happy birthday to you...
Happy birthday to you...
Happy birthday to you Raikhal...
Happy birthday to you...

Hi, my hensom boy ni...anak merdeka koo!

Dua beradik je dia orang ni =)
Mama dia pon kecil comel je...sweet.

Muka dia ni iras ikut muka ayahnya (sepupu saya)

Si adik more to muka mama dia =)

Yeah!! my Iman with Adele, anak sepupu gak.

Syurga makan... macam2 sepupu masak boleh kata 90% is homemade koo.
Terkejut ahkak dengar.


Eh!! jumpa kawan irfan dalam troly... Hehehe

Ni Kak Sham, sepupu saya...

Triffle ni my pakwe ulang makan sampai 3x hokey.
He said, sedap!! teringin nak buat gak tapi takut pakwe kite x makan...dia tu kalau yang pelik2 macam ni biasanya x makan tapi kali ni boleh pula tambah sampai 3x, so lepas ni nak buat triffle gak!
Tunggu...nanti kite share resepi tau!!

HOIT!! GEMUKNYA KO SUZY oit..ko makan gajah ke hari2??
VENCI pulak tengok lama2.... =p
Dengan Kak LitaFish... wife pada sepupu saya.
**Kalau bergambaran dengan kak Lita ni memang je saya rasa saya ni gemuk sangat!!


Ni Ba-ie, adik kak SHam tadi...

Sian ko kan... jadi tempat sandaran kayu pulak.
Kat sini adalah dalam sejam lebih gak kot melepak pastu challow ke rumah abang long pula.


Tada... sampai kat rumah abang long pula.
Sambung majlis kat sini pula ye... after solat magrib ada bacaan yassin ahli keluarga... siangnya ada sambutan birthday gak buat anak saudara ku - Nadzirah

Venue : Desa Vista, Sepang
Date : 31/08/2014
Majlis : Zira Birthday.

Kami sampai2 je anak andak tengok posing nak bergambaran...
Hoit...hoi...maknjang nak ikut gambar sekali.. 
boleh makjang depa ni perangai macam budak2. Huh!! nasiblah korang dapat mokcik macam aku ni ha... layankan je...
With angah yang melonjong sangat and Faiz.
Aku je yang renek. Huh!

Tengok...aku pakai heel tau!!
4" kalau x silap aku kasut CIPELASHOES aku ni tapi angah sempoi / steady je pakai kasut flat.
NYAMPAH!!! yer saya rendah... >,<

Yeah!! gambar ni saya SUKA!! sebab semua pon rendang je. HAHAHAHA
Dedua ni is anak abang long... yang pakai baju putih tu birthday girl (Zira) yang sebelah lagi sorang tu si Ika, adik bongsu si Zira...si Nana ada nuuu kat Bintulu sana tu =P
#Sian Nana, aku bahankan dia dalam FB. Hahaha.
*Sorry Nana ku sayang... love u much2 gitu =)

Aku kalau x pakai heel pon saing2 tinggi Zira je. Kahkahakah...
Sib baik depa ni team aku sebab rendah2 je xdelah segan sangat kan..kan..kan..

Ape pon, i love uols.
Korang tinggi ke korang rendah ke, maknjang sayang juga =D
**Both majlis pon makan kek from Secret Resepi tapi both place pon saya x merasa makan kek...alahai, rugi wow....


 Thanks for visiting =D
 Ok babai.




 **Myracles Beauty - 1set RM170.00, Spray MB 1botol RM120.00, 3botol -RM260.00.FREE POSTAGE **TMS procduct is ready stock.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers