Thursday, November 27, 2014

Review : Safah Herbs Spa.

Assalamualaikum!
Hai korang... hari ni santai2 je.
Nak share dengan korang pasal review satu SPA ni.
Saya dah pergi lama tapi dok terperam dalam draf so today agak free sikit jom kite update pasal spa ni ye...ni review FREE ye bukan berbayar sebab review base on pengalaman sendiri gitu.

Safah Herbs adalah spa tradisi melayu... bahan2 yang digunakan adalah rempah ratus yang biasa kite guna dalam masakkan seperti produk yang berasaskan kulit kayu manis, beras, nenas, kacang hijau dan pelbagai lagi rempah ratus yang mempunyai kelebihan dalam bidang kecantikkan.

Safah Herbs ni di Selangor ada 2 ye...satu berada di Plaza Alam Sentral Shah Alam dan HQ dia berada di seksyen 23 Shah Alam...kalau sape2 x tahu lokasi korang boleh WAZE kan saja...insyaalah x sesat sebab saya pon pakai waze gak ke sini =)

Kat bawah ni antara pakej2 yang ditawarkan...ni yang offer time saya ke sana...pakej lain2 pon banyak juga selain yang offer ni =p
Sebelum nak ke sini sila call buat appoinment ye.

Murahkan pakej yang ditawarkan then yang BEST IS ... SPA ni KHAS untuk GEGEL je tau so x perlu risau tang aurat segala ye...staff dia pon gegel gak =)

Jom cuci mata tengok gambar2 yang sempat saya snap.
Laluan naik ke Spa di tingkat atas (1st floor).
Saya suka susun atur batu kat tangga ni...menimbulkan mood spa gitu...

Decoration light.
Bilik rawatan
Ni suasana suram yang ditimbulkan sesuai untuk merehatkan minda dan badan... damai sangat rasanya berada di sini.  Alunan musik yang bergersik...wehoo mendamaikan jiwa.
*Maaf, gambar saya x dapat disiarkan atas faktor2 tertentu. HEHEHE

Ni ruangan untuk treatment kukukaki bar
Yang ni saya tak sempat nak try so will repeat lagi ni, HEHEHE

Suasana SPA...

Menarikkan...

Bilik rawatan
Decor...

Antara bahan2 yang digunakan dalam treatment/pakej yang ditawarkan.
Kebanyakkan bahan2 adalah diproses sendiri/homemade ye...tiada campuran chemical.

Kali ni saya mencuba rawatan muka / facial treatment dan juga WAX ketiak.
HAHAHA saja nak try camne rasa WAX ^_^
Lilin panas
Laluan ke hair treatment room
So nice...saya suka... 

Inilah hasilnya selepas buat facial treatment tu.
Best sangat. 
Lepas ni nak try urut badan sekali mandi herbs siap berlulur bagai.
Excited nak curi masa pi SPA.

Antara products Safah Herbs yang boleh dibeli di sini.
Saya ada beli products untuk kegunaan sendiri so review untuk products tu..memang terbaik...Saya suka =)
antara herba yang digunakan

Yang ni pon korang boleh beli kat sini.
Last... nak tepek sekeping lagi.
Saya bersama Fatin, therapis yang entertain saya semasa membuat facial and wax tadi.

Review:
  • Service memang best... puas hati sangat...
  • berbaloi dengan harga yang ditawarkan, MURAH!.
  • no kerja cepat nak siap je due in treatment sebab dia orang follow appoinment berapa orang per day, sila buat appoiment sebelum datang ye kawan2
  • satu2nya SPA yang saya pernah kunjungi yang menggunakan totally bahan2 rempah ratus melayu
  •  pelbagai jenis pakej menarik yang ditawarkan sesuai dengan harga.
  • pada yang berminat untuk memulakan kerjaya/perniagaan SPA, Safah Herbs ada memberi bimbingan dan tunjuk ajar, boleh mendaftar dengan mereka... (peluang perniagaan)
Buat Safah Herbs, saya ucapkan terima kasih atas layanan yang diberikan sewaktu kunjungan saya ke sana tempoh hari. InsyaAllah saya cuba curi masa untuk kunjungan ke-2, treatment lulur, massage segala2nya pula. HEHHE.

Pada yang berminat mengetahui berkaitan products / rawatan yang ditawarkan...korang boleh ke
FB SAFAH HERBS
Hp no : 019-367 2271
Alamat HQ : No. 5A & 5B Jalan Pelabur B 23/B, Seksyen 23, Shah Alam, Malaysia

Happy sharing uols ^_~
Thanks for visiting =D

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers