Wednesday, November 26, 2014

Testimoni Myracles Beauty =D

Assalamualaikum...

Lama x update pasal Myracles Beauty kan...gila lama.
Ramai ingat saya dah stop jual MB, sebenarnya x stop pon still jual gak cuma x sempat nak promote je. HEHEHE memandangkan stock pon tak berapa nak meriah so yang regular customer je yang saya ambil repeat order... new customer ada juga tapi tu pon atas kawan kepada kawan sebab saya memang x menang tangan nak entertain new customer.

Ops!! bukan pilih bulu/pilih kasih ye...biasa new customer saya entertain mereka pakai sampai mereka puas hati...kadang pakai sekejap x nampak perubahan dah stop so rugilah kan sebab 1set ni RM170 so kalau pakai x habis..pembaziran ye..

Kadang2 customer ni nak cepat je nampak perubahan...MB pula naturally products so memang biasanya nak rawat muka yang bermasalah memang take time... macam new customer ni, kawan adik saya...

Ini antara review yang sempat saya tepek kat sini...review yang lain kene cari lagi. HEHEHE sebab saya ni jenis lupa nak print screen testimoni macam ni.

Ape pon, happy selling Kak Jun =)
Suka betul saya bila customer puas hati...


Thanks for visiting =D 
Ok babai. 

**Myracles Beauty - 1set RM170.00, Spray MB 1botol RM120.00, 3botol -RM260.00.FREE POSTAGE

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers