Translate

Sunday, December 7, 2014

Merahnya Makcik =)

Assalamualaikum!

Hari ni nak tayang anak dara mak pula.
Kali ni, budak cenonet ni melaram pakai shawl mak pula.  Hmm kite x kasi dia bising pastu main belit2, sukati je...karnag terbelit terus baru tahu.
Dah tengok dia nak gak bersungguh nak pakai shawl tu makanya...I tolong lilitkan utk dia. 
Pheewittt.... senanglah kepala dia ni pakai shawl chiffon ni, I belit and jolok/selit bawah dagu without pin... pergh!! boleh cantik dan bertahan lama siot dia pakai macam tu siap main lelari dengan si Aryan.

Ni bukan tidor tapi silau flash kamera hp =)

Geramnya tengok awak ni Iman oit...

Nampak tak?? dia dah pegang kasut so tanda dia nak keluar rumah. HEHEHE

Dik non...dah macam nak pergi persidangan umno lah pula. HAHAHA
Ko jangan nak politik sangat ye dik non.
Geramnya tengok kening. HOHO

 
Thanks for visiting =D
 Ok babai
Designed by UMIESUEstudio 2014 : LOVE RAZILA