Saturday, March 7, 2015

Bumper punya hal.

Assalamualaikum!

Inilah kesah beli assesori hp aku. Beli bumper...memang cun, aku suka gila tapi sayang hari beli esoknya dah longgar lock dia =(
Nampak lock dia terkangkang tu??


Cantik
Warna silver tapi list dia gold pastu my hp black...naik derr warna bumper tu.
Aku suka tapi bila baru pakai dah kojol gitu haruslah minta tukar gantikan.

Pergi balik kedai tu..cari punya cari dah xde dah patent tu HUaaaaaaa, kejam sangat.
Then kedai refund duit sebab aku bawa sekali kotak and resit kan..sib baik x buang biasa benda2 macam ni resit pon aku kadang2 x ambil =)

Baju gantian/basahan 
Now dah pakai bumper lain, HUHUHU ape pon kira oklah utk kaber hp incase kalau terjatuh.
Now dedua hp dah pakai tempured glass screen protector, kalau tanya ape kelebihannya aku x tau, HAHAHA tapi rasanya kurang cepat calar tapi aku x suka sebab kalau jari or muka berminyak kene kat glas tu...HMM buruk hokey, nak kene lap molek2....euuwww, ngade2.



Thanks for visiting =D 
Ok babai.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers