Thursday, March 5, 2015

Dah check tayar spare??

Assalamualaikum!

Hai korang, nak tanya...sape yang rajin cek tayar spare??
HAHAHA aku rasakan...kan...kan... kalau 100 orang tu maybe dalam 20 orang je kot cek tayar spare dia tiap bulan yang lelain tu maybe bila nak travel jauh je baru cek dah macam aku yang kg dekat sepalaung ni?? HAHAHA memang bertahun ler aku x cek =p

Nak dijadikan cerita ... one day upon the time, my darling bawa my car, sebelum ni memang ada cakap dengan dia, ada 1 tayar belakang tu x selamat, dah crack so chances nak POM tu high jugalah..so tu yang my pakwe bawak nak pi tukar tayar, nak harap aku memang penatlah dia jawap call, kejap2 aku tanya tu kejap2 aku tanya lagi kejap2 aku tanya lagi...dis stress, aku lagi ler stress. HEHEHE ..orang pompuan, mana le reti nak pilih2 tayar ni, suh aku pilih handbag tu aku memang terror ^_^

Tarra... cantikkan ??
Kehkehkeh...berlekuk2 tayo tu, tu tanda tayar tu dah lama gila xberganti also x bercek pon. Dapat aku yang bawa of couse ler aku x cek pon tayar ni. MEHMEHMEH.

Tapi kalau pikir balikkan.... kalau lah it's happen tayar pancit tengah2 highway, orang nak tolong pon x boleh yerlah dah tayar lekuk2 gitu =)
So peringatan pada sang akak2 yang bawa kereta reti nak cek2 x reti tu, bawaklah belajar reti2 / rajin2kan cek spare tayar.  Jangan lupa selalu cek pressure tayar gak ye, karang kalau tayar pancit bila tukar baru perasan tayar spare pon xder angin ... haru beb, meraung ler tepi jalan tu ^_^


**Peringatan untuk diri sendiri gak ni**


Thanks for visiting =D
 Ok babai.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers