Friday, March 6, 2015

Klebang Coconuts Shake Melaka...

Assalamualaikum!

Hello korang...
Aku nak buat penutup entry pasal Melaka dulu tu. 
HEHEHE kemain lama aku nak tutup cerita cuti2 Melaka tu padahal bukan berbulan pon holiday nya.  Aku pefeeling BUSY ya ampon!!

Korang boleh refresh story pasal Melaka ni [DI SINI]

Inilah yang digembar-gemburkan...COCONUTS SHAKE KLEBANG.
Memula sampai tu ingat nak take-away je sekali...mak aih, kemahin panjang tu Q dia, aduhai, peluh weih Q-up pastu terus cik darling ajak makan kat sini.
Moh kite...




Inilah sekitar gambar sempat aku rakam sebelum aku layan coconuts shake yang heaven tu.
Ampon, sedap nok!!
Nasi lemak dia, kami siap tambah 5 bungkus...irfan sorang saja makan dah 2.5 bungkus, sedap katanya pastu nasi dia pon cenonet je so bolehlah irfan perabih, dengan ada waffer semua..haruslah anak2 enjoykan..end-up aku rasa, banyak2 table..kami kot yang lebih sejam ngadap makan2 satu2 atas meja.

Hayoyo...orang Selangor mai makan macam 3-4 hari x makan tapikan nak cakap...kuih2 dia memang sedap, banyak pilihan satu hal pastu berasalah kuih tu xderlah rasa macam makan ape kan.
Ape pon memang awesome, anak2 pon suka sebab ada buailah, ada rabbits tau so budak2 boleh bagi makan kangkong...

Ape pon syukurlah dapat bersama dengan keluarga walaupon ciput masa je yang kami ada but yang penting it's memoriable =)



Thanks for visiting =D 
Ok babai.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers