Sunday, April 19, 2015

Marathon of movies!

Assalamualaikum! 
Hai korang, lama x update blog ni. Aduhai... terlupa ada blog rupanya. HEHEHE
Mak busy sangat nok!

Nak cerita i...hari tu pi Kuching kan...kite tengok crite insurgent ni. (Eh!! baru ingat, trip Kuching lom buat try lagi. HIHIHI)
Best wow, naik Malindo kan ada TV so layan TV dia aku select filem ni. Sempatlah habiskan tgk dalam tu. Yang dalam Malindo tu 1st part yang dalam wayang sekarng ni sambungan dari 1st part tadi... sape yang x paham tetiba ngape pompuan tu jadi macam tu..korang kene tgk 1st part dia.
Dari pada pompuan lemah lembut then berubah jadi pompuan yang ero dynamic. 

Image result for insurgent movie poster
Best cerita ni.
Korang kene tgk...best!!

Then aku layan cerita ni pula...pon best gak!!
Image result for kingsman
Spy yang berselindung disebalik nama toiler baju...kelasss.

Then weekend pula aku pi tgk wayang dengan Iman, Kami berdua je. HEHEHE
Image result for cinderella 2015
Sedih...siap aku nangis2 tau.
So happy watching...
Nampak?? setahun x tgk wayang, sekali mood wayang mari, hari2 aku pi tgk wayang tauk!!
HIKHIKHIKHIK


Thanks for visiting =D Ok babai.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers