Translate

Thursday, December 31, 2015

Menjala Ikan Di Kg.

Assalamualaikum! 

Hai korang....after long holiday for Selangor State kan...
Syiok sangat holiday panjang sampai x tau nak buat ape dah. HIKHIKHIK
Tu untuk orang bando lah ken...kami orang2 kg ni haruslah balik kg. Wehooo!!! keriangan berganda you.

Balik kg boleh jumpa mak abah, anak2 yang tercicir kat kg nuuu.
Dan kekanda ai, bila holiday tu, rancak atur program. HEHEHE
Kali ni masa dihabiskan bersama family...moh kite menjalaaaaaaaaaaaaaaaa.

Lokasi: area rumah mertua =)
Mertua ai ke Terengganu bercuti di sana bersama anak dia no:2 & no:7, melawat anak and besan no:7, 5 and bungsu sekali ^_^.
Jom layan gambar kami...

Penuh gaya!!

 My hero no 2...dia memang lasak orangnya..pegang ikan selamber.


  
Wajah2 gembira si anak bila daddy dapat ikan besar.



Dan after 2nd day...kite come back menggegar ikan di parit. HIHIHI

 Minah kecik tu bising suh mummy laju sikit jalan.

Kali ni gambar x ambil banyak sebab bateri kong, dey..lupa charge you...


nampak tak!!! muka budak seronok main rumput yang dia anggap bunga.
Hamtamlah dek oittt asal bahagia.

Hasil2 tangkapan:
Ikan lampam
Ikan lampam merah
Ikan haruan
Ikan puyu
Ikan sepat
Ikan baung
Ikan kepah
Ikan belida


Haruan dah selamat bagi jiran sebab dia baru operation, lelain tu kami dah masak lomak cili padi...torbaikkk. Sedap oit.  Ikan puyu lepas masuk dalam akurium kat rumah mak.



Thanks for visiting =D Ok babai.
Designed by UMIESUEstudio 2014 : LOVE RAZILA