Tuesday, April 12, 2016

Nuffnang owh Nuffnang...

Assalamualaikum!


Inilah kisah nuffang saya, akekeke nampak sangat dah lama x check nuffnang acc ken..
Actually dah 2 weeks kot aku asyiklah dapat error macam ni je. siap tanya kat nuffnang tu dalam tweet dia. HAHAHA lawak kan... but nuffnang reply, xde masalah access dia orang punya website.

Aku frust gila dah, lepas tu aku pi tanya kawan2 yang kaki nuffnang gak...kira2 yang boleh kata 2-3 bulan sekali withdraw gitu...depa cakap ok je, siap suh depa test lagi, sudahnya aku try buka dr browser lain...



Tadaaaaaaaaaaaaaaa... Boleh buka.
HIHIHI, so nasihat ku, kalau korang ada masalah nak access dr chrome macam aku sila try dr browser lain ye, macam ni aku try dari mozila...alhamdulillah boleh masuk...rasa2 gatai tangan nak withdrawn pon ada gak ni. HIKHIKHIK....

Sambil2 berblog2 sambil2 menabung gitu... time sesak2 terdesak boleh gak withdraw duit tabung nuffnang ye dak!!!.


Ok, masalah saya dah selesai...
Selamat pagi uols ^_^

Thanks for visiting =D Ok babai.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers