Translate

Tuesday, December 20, 2016

||SING||-#45

Assalamualaikum!

Image result for sing movie

Yippie!!
Siapa dah tengok cartoon ni???

Best kan....
I like the watak koala bear tu...geram je nak cubit hidung dia...
HIKHIKHIK
Love juga watak secretary dia si sesumpah tu.  Sumpah kelakar.

REVIEW:
  • story pasal seekor koala yang berusaha menaikkan opera kepunyaan ayahnya  tanpa rasa jemu and putus asa walaupon.... mecam2 usaha dilakukan but tidak berjaya.
  • Koala pandai tipu tau.... HIKHIKHIK
  • Ada sahabat yang sanggup bersusah senang bersama... terbaiklah, jatuh bangun si koala tadi, kawannya sentiasa membantu...seriusly memang terkesan dihati slot yang ni.
  • Si tikus yang berbangga dengan bakatnya...
Overall... best tau!
Korang kene tengok filem ni sebab... hahaha nanti korang berimaginasi korang adalah seekor haiwan tapi x tau bentuk camne... hidup dalam dunia haiwan yang mana semua pon berbakat utk menyanyi.

Adakah koala akan berjaya???
Korang kene tengok.




 Thanks for visiting =D Ok babai.
Designed by UMIESUEstudio 2014 : LOVE RAZILA