Friday, March 29, 2019

Mai Memilih SPEK!

Assalamualaikum!







Ok, sajalah kan nak share yang I hari tu bizi memilih new spek mata after more then 5-7y using current spek yang warna purple tu.  That day adalah follow my Mr Pomen + twin(my 2nd son) tukaq spek mata baru so I pon mengelitik nak jugek but, huhuhu budget ngak cukup koo.  

Haq depa 2 orang pon almost 1k regenya kot tambah I punya yang power super tebal ni mau ceceh jugek 1.7k gamaknya so marilah kite mencari kedai spek mata yang ada promo (harga murah).

Ok ni I nak share, if uolz ada near by Cheras so uolz boleh mai singgah kat Cheras Mall (mall baru berdepan dengan Cheras Leisure Mall).  Kedai spek ni namanya VISION berada di level 1 if not mistaken.

Student package : RM58 (Frame + lens) brand biasa2 je ya
Adult package : RM88 (frame + lens) brand biasa2 je
All above package is for power 400 and below so bagi yang power spek tu more then that so ada tambahan bayaran in between RM30-70 ya.
So my case is I pilih yang RM88 + RM70(nipiskan lens)
Spek ni siap dalam 1-2hari bekerja ya (refer to my cases)

For uolz berminat nak survey harga untuk new spek boleh ke sini ya...  can by drive. parking dia murah weih rm1 / entry (I rasa for time being rate murah sebab ada banyak shop lot x siap/kosong lagi) *cashless for parking ya but dont worry because ada mesin tambah touch n go kat mall ni so if you dont have card touch n go boleh guna IC yang ada logo tng juga ya ^_~ or otherwise you all can use public transport uolz boleh guna MRT stop kat station Taman Mutiara.  

Ape pon, happy shopping you all.  Stay tune for next promo ya.

#spekmurah #cerminmatabaru #cerminmatamurah 

Thanks for visiting =D Ok babai.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers