Thursday, January 28, 2016

|250116| - Gathering GMJ

Assalamualaikum!

Hai korang.... cuti panjang kannnnn, best sangat lahai.  Best sampai rentung itam legam...
Disebabkan cuti itu panjang makanya, moh ler bawa the anaks2 sekalian bercuti... tapi story pasal holiday nanti ye, dalam entry lain...

Kali ni nak story pasal gathering kawan2 je.... gathering yang last minute baru tau.  Aduhai, meriah rasanya...bercuti bersungguh2 sangat kekdahnya.

Kali ni gathering kat Pantai depan Hotel Pantai Puteri tu...
Cuaca...cunnnnnn baik punya panas tapi panan2 dia xdelah hangat sangat sebab angin kuat dah rupa mini ribut pon ada, habis terbang semua barang kalau angin ni mai ^_^

Jom layan....berBBQ di tengahari yang redup bawah rimbun pokok Rhu =)

Family ku...

 Anak teruna teman...Aryan.


Syioklah depa...main kipas2

Sedap ayam dia...terasa rempah perap.


 KEHKEHKEH...mau interframe jugak

 Reporter tgh report ape lah tu gamaknya....

 My comel... Iman

Cak!!!!

 Rasa kurus pula time ni. HIHIHI

 Hasil snap by Irfan, creadit to u lah .. 


 Ini pula hasil snap by Iman..
Serong dek non...lepas tu semua gambar tanpa kepala.
LOLOLO

 Sebelum balik...gambar port lepak kami sat.


 Angin yang superdupa kuat...

 3 orang budak hitam, nampak!! depa mana tau jaga kulit, rentung pon xper. HEHEHE
Anak2 memang macam tu kan...
Yang penting HAPPY!

Macam kat Bintulu je suasana ni....

Lepas almost 2 jam bermain air laut dan pasir pantai....

Last nak share...inilah yang Iman ambil selebihnya tadi.
Badan tanpa kepala kooo...

Oklah, tu je nak sembang...
CNY nanti lagi cuti panjang weih...mana jelah nak bercutian ni.
HUHUHU pening Mak beranak 3 =p



Thanks for visiting =D Ok babai.
Designed by UMIESUEstudio 2014 : LOVE RAZILA