Thursday, November 21, 2013

Saya GEMSS =(


Hari ni saya pakai baju ni tapi ketat ya amat =(
Tapi idokler sampai ko bernapas, butang tercabut... mean aku ketat is, baju ni dulu ada ruang kiri kanan badan tu dalam 4" now mungkin tinggal 1" kot ruang kosong antara baju n badan. HAHAHA masih boleh makan lunch lagilah kiranya (^_^) hari ni.

Padanlah anak saya cakap...Kisah sembang2 malam tadi.
mummy, mummy perasan x mummy dah gemuks macam badak.
Ha?? Mummy gemuks ke?? Eh ! xderlah, seluar ni memang seluar fitlah tu pasal nampak macam gemuk.
** dalam hati...ye ke aku dah gemuk ni?? lama x timbang. LOLOLO
Iyalah...Irfan nampak mummy macam gajah dah besar nyer... pfffft
Sabo jerlah dapat anak yang jenis ambil pusing macam apaknyer.

Oklah..oklah...nanti mummy kurangkan makan lah.
Irfan nak mummy kurus balik macam dulu tau baru cantik!!.
Hemm camne nak kurus ni?? Dah balik beli nasi kukus 1 je makan bertiga...bila anak3 makan sikit so mak tukang perabih nasik. HUHUHU unfair pada omaknya.

Oklah...since anak dah bagi kata semangat suh kurus...moh ler pikir2kan ape yang termampu nak dikawal supaya badan tu kurus macam dulu. T____T 
Kene sahut cabaran dari seorang anak yang ikhlas komplain pasal emaknya yang dah besar macam badak/gajah....


ok babai.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers