Wednesday, November 13, 2013

Yeah!! My Astro is BACK!!!!!.

credit to google 
Saja tunjuk gambo ni...

HIKHIKHIK...tajuk entah ape2 tah tapi itu jelah nak sembang pon.
Nak share...finally rumah ku ceria semula with Astro. 
Nape?? Meh2 nak story.
Korang tau x...aku dah nak masuk sebulan x tgk Tv tau kat rumah tu...sedih giler.
Ni semua Irfan punya pasal!. Geram betul...habis semua orang kene tempias. adeh.
Ni denda dari apaknyer... apaknya tgk Irfan x reti2 nak buka buku baca n make revision for final exam so apaknyer ambil tindakan drastik gila babon punya drustik pi cut ASTRO.
Ko bayangkan...sunyinyer hidup tanpa TV. HAHAHHA

Memula aku macam ok pastu lelama aku pon x hokey.
Berita x tengok...ape jadi kat Malaysia pon aku x tau...that day bentang budget pon aku follow dari komen2 kawan di pesbuk dengan group whatsapp. HAHAHA kesian aku kan...
Aku tanya gak..nape potong astro? Dia cakap bio Irfan rasa xder tgk TV bio dia tgk buku pula bila boring TV xder. Emm Irfan tu cleaver boy...weekend je bila daddy away dia pi rumah BS main kat sana sambil tgk TV hahahha. Pandai kan...

Aku ni dah naik segan...bukan makan kat sana pon just nak tgk TV je sambil main. HAHAHHA
Mencik tau!! aku dok ngadu... Yang, u on ler balik astro tu...malulah anak dok lepak rumah orang tumpang tgk TV.
Bio dia rasa... malas sangat nak study...exam dah dekat, nak jadi ape tuh??
Alah..kang kite kawal lah berapa jam boleh tgk tv, on ler balik yang, sian ayang tau...memalam pump susu xder mende nak buat...CD bukan byk pon nak tgk... nak layan pesbuk..alahai jam 2-3am...sapelah yang ada kat pesbuk tu.
Abang akan on balik lepas dia habis exam...
Sembang2 tu dalam middle of Oct, anak aku exam on 30,31Oct sambung balik exam on 6 & 7 Nov.. emm gile lama nak kene tunggu kan.... (-_-)
Pasrah jelah...dah pujuk2 x cairkan, x koser dah.

Tabahkan hati weekend je balik kg sebab nak layan TV..boleh??HIHIHI
Kesiankan...so finally last night kite orang dah boleh tengok astro semua...
TQ sayang... muaah! love u.

* Hari ni aku baru terpikir...apesal astro boleh kene potong sedangkan aku buat auto billing??
Emm kompius aku ni, astro kalau nak potong pon lepas kite x bayar berapa bulan eh??
Pelik...pelik...


ok babai.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers