Wednesday, November 27, 2013

Redeem PlusMile rebate, korang sudah??

Haih...minggu ni kerja aku dok meredeem ape yang boleh, 
tetiba sangatlah rajin kenn...
Pagi tadi saja dok gatai tanya kat kaunter tu...kak, ada rebate x??
Sejak2 beropis baru ni kan...muka aku je yang ulang alik lalu toll dah rupa macam orang ukur jalan. HAHAHHA pendek kata, selagi toll selagi tulah aku pakai toll sebab senang sikit ada papan tanda nak guide jalan. 
Hoyey!! ada rebate tetiba. KEHKEHKEH
Rugi pula refund tadi patut kumpul lagi ni. HAHAHHA
Nak show off kat cik darling...kite pon ada rebatelah =D tapi ken...rebate dia lagi gah! sampai 2-3ratus sekali rebate...HUHUHU nyampah.

Oklah...sape2 yang pengguna tegar ke x tegar ke,  selalu guna toll n pakai kad PlusMiles tu, sila2 rajinkan diri korang pi kaunter tu check rebate ada x? Kalau ada rezekilah kannn kalau xder pon xder salahnya tanya dari dia burn macam tu je...rugi wow!.

Cik darling kata rebate yang x diclaim dalam masa 6months nanti burn, betul ke??
Entah ler...aku pon pagi tadi dia tanya...dah claim rebate?? aku cakap ler belum...x sampai 2 bulan pon lagi dr claim last time... dia ckp kalau rajin pi claim rebate daripada burn. Ok boss...beres =D

Oklah...nak share pasal GA Umi Qi lepas ni...tunggu!!!


Ok babai. 
 **Myracles Beauty - 1set RM170.00, Spray MB 1botol RM120.00, 3botol -RM260.00.
FREE POSTAGE
 **TMS procduct is ready stock.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers