Tuesday, November 12, 2013

Dating di hujung minggu =)

Yes!! last weekend yang indah. Hiphip horeyy!! nak lompat bintang gak dek kerana dapat bersosial seisi keluarga walau pon segala planning aku ke laut mati nuuu.

Hadoi!! bersabarlah, nak buat macam mana ken... planning dah cun tapi, emm last minit baru tau cik darling x jadi outstation ke Kuantan so dia pula ajak melepak kat rumah akaknya di gombak... layan je... Lama juga x lepak di sana.
Bergambaran sesuka hati... suka sangat tengok gambo Iman cenyummm.
Homel2 anak mami tuuuu =)


Lepak rumah andak...
Depa baru sampai dari sekolah...ada penyampaian hadiah... my nephew si Asyrap banyak dapat hadiah...exam no 1 lah...student hafazanlah...pengawas lah...

Tu budak asyrap tu...yang pakai baju kuning tu. HEHEHE budaknya soft je but bukan sotong ler tapi superb brilliant...awesome sangat. among of my nephew yang x boleh study malam sebelum nak exam..nanti dia pening katanya. HEHEHHE

Heh, nak cerita ni...anak aku jakunnnnnnn, emm nampak x permainan pancing2 ikan tu??
korang pernah main x?? rugilah kalau x pernah, aku dulu kecik2 ada 1 so main dengan adik aku. HEHEHHE
Irfan so excited. pestime mainlah katakan... biasa dia fishing dalam tab or hp so kali ni dapat real punya game... actually kat kg tu abah aku or nephew aku pon memancing gak tapi biasalah...dah aku maknya...bila anak aku hilang sikit mulalah aku jerit panggil suh masuk rumah. HAHAHA memang xder chance ler budak tu nak follow kezen dia lepak tepi parit memancing ke hape.
Irfan memang tau feel aku so kalau kezen dia ajak gi memancing awal2 dia tolak... abang shami nak gi mana tu???
Abang shahmi nak g memancing...  irfan nak ikut??
memancing kat mana? jauh??
Abang shahmi memancing depan jalan tu je...kat parit depan...jomlah.
X naklah ... nanti mummy irfan marah. panaslah kat luar tu...mummy x kasi, nanti demam.
HEHEHE aku dengar dari jauh jer perbualan kezen dgn kezen tu. HIKHIKHIK.

Emm so... bila abang asyrap ajak n ajar main...komain laju yer Irfan. suka betul budak2 tu main...si aryan tu x yah cakaplah...dia memang suka ngacau orang je... ada je bahan nak kasi irfan marah. adoi ...
Aryan ni jenis lain pula...jenis melasak.
Kalau aku tinggal kat kg tu....dia memang suka, nanti dapat ikut atok macing ikan...ikut atok pi tangkap burung, HEHEHHE irfan ikut gak tapi dia lebih kepada pemerhati dari dalam kereta. Dia kurang sikit bab melasak macam tu =)

Dah puas main...moh ler kite pi layan kuda pula, wah!! statement aku, macam best jerk, macam best jerk. 
HEHEHHE verangan jadi orang kaya gitew.
Terus ke Tasik Titiwangsa... motip utama ke sini nak horse ride tapi xder pula, yang ada hanyalah bekereta kuda...jadilah dari xder kennn.
Harga tiket /ride/pax - murah ya amat.
Dulu time bulan February this year..hujung2 aku nak bersalin tu boleh kata tiap minggu aku bawa anak2 aku naik kuda...best sangat.
So q up nak naik kereta kuda ni - boleh tahan panjang...

Erk... kene tembak, adeh!!
Aku ken... geram betul tau, cik darling aku ni asyik dok layan hp je...lepas ni aku nak buat rules...family gathering jgn sape2 pegang hp! huh...next time nak suruh campak kat bonet kereta ... a few hours without gadget gitu. Actually, dia ada urusan kat Kuantan so dia dok bizi guide anak2 buah di sana. HEHEHE ken dah cakap tadi, dia last minit x jadi outstation... so maafkan je lah for kali ni yer sayang...


Berkereta kuda kite.... best2.
Tiba2 aryan jadi budak yang sangattttttttt baik. HIHIHI.

Happy Birthday sayang....
Love u so much.

Sebelum penutup bicara... HAHAHA layan gambo2 Iman dulu (^_^)


Konon2 lepas habis berkereta kuda tu nak pi layan playground pula tup2 jalan jem giler kat dalam Tasik Titiwangsa tu so ape lagi...cabut!!!
X koser nak berjem di situ, boleh menaikkan darah je nanti. HEHEHE
Terus heading ke Giant Batu Caves, lepaskan bujang2 kat playgound tu, ape lagi...seronok ler tuh, main sampai x nak balik...boleh?? Melampau ken...
Tengoklah gelagak anak2 ku...aktif sangat2 terutama si Aryan... anak bujang lah katakan!!

Geramnyer tengok awak ni.
Nanti dah besar, rajin2 baca entry mummy tulis ni yer sayang...
Kalau mummy dah xder, rajin2lah sambung blog ni cerita pasal daddy, pasal abang2 =)

I really miss u sayang...sayang korang ketat2..
Peluk korang ketat2 gak...

Be a good daughter yer... pray for ur siblings ur mummy n daddy always =)
Semoga menjadi anak yang solehah ...amin!!


ok babai.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers