Monday, November 4, 2013

November Giveaway By Cik Yaya...


Memula korang kene click kat Cik Yaya blog
Then akan jumpa entry pasa GA ni so korang follow je ikut arahan yang diberikan...
Syarat2 ni aku copy paste dari blog dia...
Senang bagi uols baca tapi kalau nak joint memang kene click kat link aku bagi di atas tu yer.
All the best uols...

Syarat-syaratnya :
  1.  Kasi klik SINI satu kali.
  2.  Copy paste url kat bawah ni dan hantar link entri korang dekat ruang komen entri ni sahaja ok.
  3.  Follow blog Yaya yang tak seberapa nih.
  4.  Like page --->  
  5.  Segmen tamat pada 15/11/2013 tepat jam 11.59 pm
  6.  Senarai peserta akan di publish pada 16 /11/2013.





Nak Join? Meh Klik Banner.
Hadiah akan diberikan kepada 5 orang peserta bertuah.
Hadiah berupa barangan pos yang pasti barangan istimewa buat korang.
Semoga Berjaya!!!! 

**Tup2 aku terajin nak join GA by blogger ni...kalau syarat yang simple2 tu aku rajin gak join yang syarat payah2 tu aku sekadar pandang baca n tutup jelah yer... HEHEHE tapi rugi betul x join BENTO contest that day...huhuhu aku bizi sangat sampai x dan nak buat entry bento...huaaaa rugi wow...hadiah dia best sangat.


Ok babai... 

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers