Friday, November 8, 2013

Mengeteh katanya...


Ni kesah semalam...semalam yang benar2 semalam bukan semalam yang dah berzaman2 kejadiannyer.

Semalam dalam jam 5+ aku dapat voice msg di whatsapp. Aisyemen... boyfriend i msg daaa.
Dalam drive dengan supannyer...moh ler layan voice msg kat whatsapp jom!.
Berbunyi macam ni... Assalamualaikum Yang, kat mana..kat mana...lokasi di mana sekarang??
Aku : Waalaikum salam yang...emm ayang sekarang ni kat area TTDI baru lepas tol...nape yang??
B: Abang otw balik rumah ni...ingat nak bawa budak2 ngeteh... call BS suh anto budak2 kat bawah.
Aku: Uik!! awal balik yang...ok jap ayang call akak tu ye.
2minit berlalu...
Aku: Yang... akak tu x angkat call lah...xdengar kot ayang call, u naik ataslah ambil.
B: okey
Aku: Yang, ngeteh kat mana?? Nak join gak!!!
B: Kat Rezeki Jaya... tunggu n jumpa kat sana ye. Abang nak gi ambil budak2 jap.
Aku: Ok...roger2. Babai...
Then...
Zasss terus pecut. HAHAHHA sebab depan tu dah nampak nak mula jem makanya lelaju sikit supaya x terjebak dalam jem. KIKIKI

Ingatkan aku yang lambat rupanya...emm depa lagi lambat berjalan kaki...adeh, mamat kat situ dah pandang2, pelik kot aku siap berkurung+handbag pastu muka blur depan kedai mamak tu. HEHEHHE
Kite x suka kedai mamak tapi dah boyfriend kite nak ngeteh kat situ maka kite pon join le juga ken... 
Rugi besar wow sebab cik abe kite jarang2 nak bawa ngeteh..

Lepas siap2 ngeteh tu baru dia cakap...esok sampai ahad dia nak ke Pantai Timur...offer aku, huh saja ler kenn... dia tau anak2 dia dah habis exam, nak ajak holiday ler tu aku pula spoil, wow...banyak kerja di opis. HAHAHHA bizi katanyaa.

Dan today, I hupdate blog dari opis then boyfriend I nuuu dah sampai Terengganu. Tsk...tsk...tsk... jadi ibu tinggal lagikk for a few days. Alahai...x best betul.

EH! nak hupdate gak...
Roti canai 2 keping (untuk bujang2 tu), air Montendew, Milo ais tabur 2 gelas, air suam & teh panas is total RM11.00 ok x? Ker mahal dah??? aku pon xtau heh, lama x layan mamak ni. HAHAHHA.


ok babai.  

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers