Friday, April 27, 2012

Hati Yang Riang..

Lalallala...hari ini hari jumaat. Cuaca hari ini cerah.. Saya happy tapi....hati saya sedikit sentap sebab little darling saya xboleh nak charging so nasib saya sangat baik sebab saya ada 2nd boyfren yg lama.

Syukurlah saya masih simpan boyfren lama tu so today dia akan ikut saya ke percutian yg free. Hehhehehe semoga perjalanan ini dipermudahkan. Amin...harapan saya, semoga anak2 saya berbaik laku dengan saya sepanjang percutian ini. Daddy jauh so sila jangan asyik nak tanya daddy mana, nnt mummy yg over nangis yer.

Mulut dah penat berpesan....harap2 anak2 saya will be ok. Semoga ada miracle yang akan berlaku pada boyfren saya yang sakit tu. Huhuhu. Daaa later update lagi .... Kalau saya rajin.muahahhaha

2 comments:

  1. amboi holiday sesaje :D
    Boyfren tu Camera kan? XD

    ReplyDelete
  2. Hihihi....syima, mn ada always holiday, ni baru nk terbejalan ke mari tau. Hihihi :-D
    Org seponser so lajulah ke mari....

    ReplyDelete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers