Monday, April 9, 2012

Makan dan makan lagi!





Venue : Secret Recipe 

Amacam... teruja tak tengok makanan tu?? Hehehe, as usual, we love eat so bila ada masa terluang n panjang je, mulalah memasing merancang makan-makan yang over.

Ko diet macam mana pon, ko kene makan walau sedikit, so giler haper kalau hidangan macam ni depan mato mau pandang saja... oh, ke laut lagi diet ku =P... Ate, aku yang diet ni, konon2lah... menjamu seleranya dengan begitu semangatnyer. Sedap weiii - makan sampai licin. Rasa sana sikit, rasa sini sikit so lelama boncit. hehehhe.  Alhamdulillah, kenyang =D

Tapi yang aku paling perasan, kat mana saja aku bertugas, sure aku akan dapat kawan yang suke makan so aku lagilah double suke sebab soheh2 xtak malu nak makan. ada kawan satu team maaa =P

# love u dear =D
Xoxo : LoveRazila

3 comments:

  1. I love eat also..bole geng with me!! but I tak brp suka menu SR..suka cakes je :D

    ReplyDelete
  2. Hihihi sedaplah mee vietnam tu.sukee hahahaha :D

    Bertambah gemss lah aku ni :'(

    ReplyDelete
  3. ok makan,jangan tak makan.
    jangan pengsan sudah lepas makan
    ok nice

    ReplyDelete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers