Monday, May 20, 2013

3 hari sebelum...

Anak-anak saya ^_^

Ini adalah gambar mereka 3hari sebelum saya melahirkan Iman. Mata saya teringin nak lihat depa pakai baju melayu kaler merah ni.... terasa2 macam lepas ni takut x dapat tgk mereka lagi =(.

Layankan je mata ni....bukan kene bayar pon nak suh depa pakai baju ni. Bila pakaikan baju ni, masing2 ingat nak gi kenduri... hihihi kelakar je budak2 ni tau. Anak2 ku punya setting mind, kalau pakai baju melayu tu tanda nak gi kenduri =)

Saya rasa... anak saya macam sangat hensem (^_^) berbaju melayu merah ni, awesome sangat tau. Kat mata mak...anak2 mak memang hensem =)

Bila tengok gambo ni... nampak close sangat tapi bila di reallity, ya ampon... bergusti sesaja. kalau x Irfan yg start dulu, Aryan memang feveret membuli si abang.
  
Pendek kata...malanglah sape2 yang jadi my neighbour, memang hari2 boleh dgr suara tarzan aku versi Melayu yer. mak ni memang singa lapar sikit ^_^ Apa pon... mummy sayang uols banyak-banyak.


With Love Razila

3 comments:

  1. Dpt ku bayangkan mcm ne suara gimau mu tuh...kekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syu... hahaha Tapi Xper, gimau mak berhasil juga. dah boleh diharap...ada perubahan hehehe...

      Delete
  2. oK HIJAB...I WILL follow u =)

    ReplyDelete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers