Tuesday, October 29, 2013

Final Exam...

Jadual Exam

Esok bermulalah exam final Irfan...
Exam yang terakhir kalinya di sekolah dia next year my son turn to 7years Old...alahai, dah gadang anak omak ni eh =)
Exam ni awal2 dia dah request nak HP sony...adeh...pokak kojap telinga omaknyer bab hadiah...
Aku tanya dia..nape nak hadiah HP??
Senang mummy nak call Irfan tanya Irfan kat mana...senang kawan2 Irfan nak call...
Hemm, macam2 alasan tau dia ni.
Sudahnyer aku cakap...request kat daddy =)
Pass button kat apaknyer....let's he handle the request.
Asyik omaknya je kena paw...mana aci ken...

So malam ni onward... mak bizi mengulangkaji cum study dengan anak2 for esok exam.
Aku dah start stress ni...
Harap2 Irfan boleh jawap dengan cemerlang ye sayang...omak ko dah dupdap2 hati ni...raso nak pocah dada ni... Dok tanya Aryan...esok exam x?? Aryan mana ada examlah...Irfan je.
Hemm lupa pula nak suruh apaknya tanya ari ni...Aryan ni exam macam mana...alahai, 3 years aku rasa memang x exam lah kot eh...

Sapa ada nak yang 3years sekolah tadika?? Nak tanya...anak uols exam juga kah??
Tapi aku ada perasan...dak Aryan ni dok ngapal sambil nyanyi ABC pastu ada baca n hapal surah lazim...
Hemm hantamlah ko aryan...ko xper ada 3years lagi kat kiddy tu utk seat exam. HEHEHHE

ok babai.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers