Wednesday, January 29, 2014

Meeting PIBG 2014

Pertama kalinya... join meeting PIBG sekolah Irfan.
Budak2 mak tinggal kat BS, malas nak bawak nanti x boleh nak focus pada agenda meeting.
Wah!!! Kelassss gitu. 
i'm so excited hokey.

Apaknya x dapat join, kene ke Port Klang...urusan rasmi.
Momantai... Mummy Irfan ni boleh pergi sendiri... boleh berdikari hokey.
Kalau ikut agenda, 8-9 pendaftaran + sarapan.
Usah diharap mak Irfan ni nak sampai awal itu... niat memang nak mai awal sudahnya mak irfan yang vogue the vas ni kene nolak kereta yang block my car. GRRRR!!!!

Best of it... phew!, aku tolak...kereta tu movinglah...biasanya aku yang moving kebelakang tapi kereta x gerak pon, HEHEHHEHE...percubaan pertama adalah GAGAL, kereta gerak sikit je, then aku pula yang ditolak dek kereta ke belakang, adeh!!.but aku perasan... bila aku nawaitu dalam hati, aku nak ke sekolah Irfan sebab nak cari ilmu dalam meeting PIBG, then aku try tolak sekali lagi...smooth je kereta tu gerak. KAGUM! =p

Muka memangantuk. HAHHAHAHA
Eh!... GEMUKS >,<


Kali ke-2 di sini...
Pestime dulu time Irfan orentasi... still remember???


Yang pakai batik biru just nampak kolar tu is wakil dari PPD Petaling Utara ye.

Oklah...meeting pasal pembetangan duit PIBG tahun 2013 depa buat ape.
Ada cadangan dari AJK PIBG, contribute 1 ream paper every 3 months. Hemm bagus gak tu kan...
Oklah...setakat 1 ream tu, berapa senlah sangatkan... boleh je, insyaallah.
Contribution tu pada parent yang mampu, tiada paksaan.

Yang lainnya... hem biasa2 je. HEHEHE aku pon macam pening2 lalat dalam meeting tu, x tau head and tails gitu =)
Overall oklah. pasal Fee PIBG tu x tau lagi berapa, nanti depa decide after 2nd meeting.
so, itu jelah story pasal PIBG.

Eh lupa, depa nak buat kelas tambahan every Sabtu untuk student standard 4-6. Bagus gak tu.
Minta sape2 yang boleh mengajar untuk turun padang...tolong ajar anak2 ni belajar. HEHEHE kite teringin gak tapi sebab kite x teror makanya... dengor jelah.

Win an all-expenses-paid trip to Brazil to watch the 2014 World Cup finals! Find out how: #MaybankFIFA http://my.sharings.cc/p/6qb47

Thanks for visiting =D 
Ok babai.

 **Myracles Beauty - 1set RM170.00, Spray MB 1botol RM120.00, 3botol -RM260.00.
FREE POSTAGE 
**TMS procduct is ready stock.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers