Translate

Sunday, September 28, 2014

Luke je pong!!!

Assalamualaikum!

#Cerita masa cuti sekolah# 
Dah namanya anak lelaki kalau main tu x luka, x berparut x sah kot eh??
Geram pula rasa hati ni... pagi tu tengah syiok2 sembang mak-mak ni kat dapur, sekali anak buah berlari sambil dukung budak Aryan... si Aryan pula menangis dah macam x ingat donia. Sabar jelah...
Mengelupur memasing =p

Aryan still crying T_T

Iman blurred tengok abang nangis macam ape tah =)

Euww!! DARAH!
Terus aku pula menggelupur tanya...kenapa ni kenapa si aryan just nangis je boleh??
Sabar jelah. Terus snap gambar pi hantar kat daddy dia... HAHAHA bukan nak selamatkan anak ke ape...snap gambar dulu ye kawan2.
Ginilah bila pakwe ku OS.

Penat tanya kenapa...jawapan dia nangis yang makin kuat, eh..nyampah pula ku dengarnya pastu pakwe pula asyik sms tanya itu ini, kenapa tu? jatuh ke? jatuh kat mana? main ape? macam mana boleh jatuh...alahai dah macam kene soal siasat lah pula. STRESS mak tau!

Siap suruh pi tengok kat mana dia jatuh, ape yang kaki dia kene sampai luka besar macam tu. Haih!! kene panggil orang FORENSIK pi tempat kejadian tu =)
 Bila tanya je dia nangis, asal tanya je dia nangis sudahnya...malas nak tanya dah..tak tanya elok je pon x nangis =D (Takut kene dengan mummy ler tuh =p)

Cuci dengan pencuci luka Then sapu gel luka =)

Siap tanya akak ipar ku, need go hospital or clinic for JAHIT ke??
Hihihi aku ni bab darah memang alahan sikit =p
Anak lelaki...kalau x luka tak berparut x namanya budak lelaki kot =)



 Thanks for visiting =D 
Ok babai. 




Designed by UMIESUEstudio 2014 : LOVE RAZILA