Wednesday, September 3, 2014

Saya Dapat FREEDOM!!

Assalamualaikum! 

Hehehe cerita kelakar it's about my friend...
Suatu hari...
Weih! nak...aku x tau ko pakai ke tidak tapi aku nak kasi macam keychain tu je.  Kalau ko x pakai...ko sedekah jelah pada orang lain...
Aku pon tengok...amendelah mamat ni dok bebel macam tu... sekali tengok...
WHAT!! ko dah kenapa belikan aku barang2 sensitif macam ni?? GILA dah??
(malu tu..)
aku dah tanya staff situ, boleh x aku nak beli keychain tu je...dia orang cakap x boleh kene beli pantiliner sekali...pastu ada free beg dalam tu...Dah, x kan ko nak aku mencuri pula kan...
Aku redha je pi bayar tau...buat2 tebal muka...
Beli sebab keychain ni...hemm



Tada!! dah gantung pon. Hehehe...oklah sweet sebab sorang sahabat yang bagi kan so hargai ape yang orang bagi =)

Dalam beg nilah mamat tu letak pantiliner tu, sabar jelah kawan aku ni...too supprise sangatlah hoi.

Thanks my friends =D

Thanks for visiting =D 
Ok babai. 




**Myracles B
eauty - 1set RM170.00, Spray MB 1botol RM120.00, 3botol -RM260.00.FREE POSTAGE **TMS procduct is ready stock.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers