Friday, October 3, 2014

HUKM VS CKT TJ Garden =p

Assalamualaikum! 

#02102014
Hari ni boss ajak melawat kawan kat HUKM, jom boss saya follow =)

Roslan, our friends, sakit melibatkan saraf otak, ada simpulan di saraf otaknya kalau x salah dengar when he wife story to us.

Selfie jap dengan pesakit =)

Rosli, Roslan, wife Roslan, Lily, Marlina
 Lepas meriuhkan ward dengan hilai tawa kami...moh ler angkat kaki, jam dah dekat jam 6pm tu..nak jemput anak2 lagi ni tapi...eh moh ler makan CKT Riz kat TJ Garden.
Sedap wow!!!

Untuk Roslan...Get well soon my friend.

Finally...aku di sini melepaskan rasa kempunan berkali2 nak makan CHT Riz. TERBAIK tau!!

En RIZ sedang mengoreng CKT kami. Yeah!! teruja hokey.

Ni dia rupanya CKT RIZ memang terbaiklah...sedap hoi.
 Percaya x?? aku makan sorang HABIS!
Serius sedap sangat x rasa pahit pon...selalu kalau makan yang beli kat pasar malam tu memanjang je pahit or rasa hangit...
Kalau korang nak rasa senang je... 
TJ GARDEN namanya, ngam2 sebelah HUKM.
Dia ada malam je tau and kalau x silap ahad cuti =)

Habis licin tau!! sedap punya pasal.
Gara2 perabih CKT ni, perut aku full. Gilalah...aku kan jarang makan malam so sekali makan sepinggan macam terus kene duduk tegak2,...aku rasa nak MUNTAH hokey sebab penuh sangat...
Nak tinggal sayang sebab sedap tu yang sumbat juga =)

Ape pon memang terbaiklah CKT Riz tu, korang boleh cuba. Udang fresh, kerang pon fresh juga.

Thanks for visiting =D 
Ok babai. 






No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers