Saturday, July 11, 2015

Koleksi Raya Falah Abiyana

Assalamualaikum!

Hai korang… nak suh korang teka sat…sape kenai yang kat dalam gambar bawah ni???
Mai ler, nak kenalkan korang dengan depa berdua ni…
Finaz Yunus & Heliza Helmi
Comelkan depa ni…I like sangattttttt.

Sape yang rasa raya ni nak comel dan anggun seperti mereka berdua ni???
Meh..meh…masih sempat lagi nak perkenalkan korang dengan koleksi baju Raya Falah Abiyana.  Korang xpernah dengar nama Falah Abiyana???Tak pe…takpe, jom kita berkenalan dengan jenama ni.  Falah Abiyana telah diasaskan oleh Heliza Helmi dan Finaz Yunus.  Mereka ni mempunyai minat yang mendalam terhadap fesyen Muslimah. Kalau korang nak tahu, Falah Abiyana telah membawakan pelbagai koleksi shawl dan tudung yang amat berpatutan untuk wanita berhijab.  Yes! Sambil berfesyen tapi kite tetap menjaga & menutup aurat…itu yang sangat penting!!

Selain itu, Falah Abiyana juga turut menawarkan koleksi pakaian Muslimah yang lain tau, jangan ingat only shawl and tudung je ya.  Koleksi lain yang mereka ada seperti skirts, palazzo pants, blouse Muslimah dan banyak lagi.  Yang paling best kan…Harga yang bukan sahaja berpatutan malah mengikuti trend terkini tau!. So korang jangan ingat kalau fesyen muslimah tu je mesti yang tak up trend, sekarang tidak lagi…semuanya mengikuti perkembangan semasa…Apa yang lebih menarik lagi, koleksi pakaian Falah Abiyana juga sesuai untuk digayakan ke mana sahaja termasuklah apabila hendak ke pejabat atau ke majlis-majlis istimewa. Kelas kan!!!

Sempena Hari Raya yang bakal menjelang tidak lama lagi, Falah Abiyana juga turut menawarkan koleksi baju raya wanita yang amat berpatutan seperti berikut;
   



   
  

Dan tidak dilupa juga koleksi selendang dan shawl yang ‘chic’ dan sememangya menepati citarasa anda. Tunggu apa lagi? Buat persiapan raya anda dengan membeli-belah secara online di Falah Abiyana.

So ape lagi…cekedaut Falah Abiyana tau…rugilah korang kalau x shopping kat sana, semua pon fasyenable tau dan harga tawaran yang superb gojes.

Jangan nangis ye kalau korang ternampak saya angun bergaya dengan koleksi Falah Abiyana…





Thanks for visiting =D Ok babai.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers