Friday, November 18, 2011

'Saya perlukan Vibrance Kegel Device’

Alahai...naper lah alat ni baru nk kluar je. dah lama mencarik ni and nasib baiklah kak red ada buat entry pasal mende ni kalau x...sumpah xtau.

Thanks lah pada kak red kite yg memberi saya ilmu baru bab kesihatan dalaman.
Well biasalah org pompuan kan...mende dalaman ni memang kene jaga kalau x, maunyer cik abang lari kauu. Lalu ker nk ngejar kalau larik ker nk tgk je so sebelum dia larik haruslah kite jaga bab2 yg boleh menambat hati insan tersayang. sape xsayang cik abang woiittt!.

Bila aku baca entry kak red buat tu, tetiba aku terpikir..eh aku punya ni dah betul2 mantop ker??Hehehe almaklumlah anak dah dua so paham2 jerlah, bab luaran tu kite nmpk hak sparepart2 tu boleh direpair so hasilnyer pon boleh lihat dengan mata kasar bab dalaman ni memang payah skit. Malanglah kalau dapat cik abang yg jenis malu nk komplain bab service dalaman... so far al-hamdulillah xder komplain lagik tapi harus jugak memantopkan lagi dalaman.

Kesihatan dalaman tu penting koo, kalau luaran je korang jaga dalaman mcm hampeh...emm kejap jelah korang akan tau cik abg makan luar...scary kan??*utk org pompuan =D
Oks...saya juga perlukan Vibrance Kegel Device utk menjaga dalaman saya. Sebab mungkin saya terlepas pandang @ malas utk buat senaman kemutan but dengan ada device ni, hemm ikut kata kak red...just 5min dua kali sehari je, kalau nk buat sendiri without device aku rasa, korang pon lupe kot.Kebizian yang melampau kan.

So, jom kite bersama-sama menjaga kesihatan dalaman kite. utk sape??utk kebahagiaan rumahtangga kite jugak.

Thanks kak red for sharing the information about .


Xoxo
'LoveRazila'

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers