Wednesday, November 30, 2011

Baby Fair - Part 2

Let's go!!!



Time nk register to get the goodies bag =P


So happy budak2 ni main jump2 ...

Mencikkk gambo xsharp =(




Always berdua =P




Cute x saya???


Mamat cino ni yg snap photo anak aku. enchemm...kahkahkah look like my late brother too.

Treasure hunt...dad+sons

Oks...dalam pool sudah!

Yeah tgk Aryan tu dok bizi ambik bola n belon barang2 lain dia xpandang. emm so xder harapan utk free botol susu ker ape ker...kim salam.

Daddy tunjuk but anak xmau layan...kahkahkah

Nmpk mcm ambik barang berat kan itu budak??padahal meraba carik bola je tuh.hahahaha

Tu kapas muka ehsan dr MC sbb dia tgk reramai budak anak aku je kalut pilih bola,kikiki

yeah...dapat sebijik belon merah, bola 4bijik (oren 2,blue 1 & red 1) + MC punya pertolongan adalah kapas muka & puting kopek.
Tq MC =P

Badut yg lambat aku jumpa...

Tup..tup..aku jumpa situasi ini, anak dia merempan2 nangis nk the girl just pandang jer.gamaknyer nyampah dah kot nk pujuk.apelah budak tu halnyer yer. hehehe


Xoxo
'LoveRazila'

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers