Translate

Thursday, February 23, 2012

Sungkai Hot Spring - Part 2

Xmau cakap banyak...so layan jelah. Malas nk ckp byk nnt kene komplain sesaja dgn asben aku :p
Kang kalau aku sentap langsung terus aku ttp blog ni. Hehehhe

Ni sambungan cuti ari tu...dah bercuti pon setahun sekali so dok nk ulang crite cuti gak.
Korang dah bosan??xper aku lom bosan lagik nk upload ape yg ado :)

Aryan yg cari mood tido ...padahal aku separuh malam tido kat tilam tu.Huh, asben ku xangkat pon aku naik atas katil...depa ber3 dok syiok zzz atas katil. Kurang asam punya depa. 1/3 mlm yg tinggal baru aku terjaga n sambung tido atas katil...

Doremon yg dibeli semata2 nk mandi pool, padahal xbrp nk guna sgt pon. grrrr

Lepak di bolkani hotel.

SPA utk mengurut...best.


Hotel / chalet ni satu building macam ni ada 4pintu...atas 2 bawah 2 pintu gak.





Time for breakfast...lapo. Isi byk2 sebelum berkubang XD

kokokran punya time..pastu layan porridge pulak

Cit...bila nk snap gambo je dia pejam...geram tol.


Budak tgh lapar...daddy pi survey makanan ape yg sodap..

Small pond yg ada ikan...ada air pancut lagi. Best...

Budak bizi body...nk lalu gak kat atas jambatan pond tu.

View otw ke Pool

Started with warm/hot water pool.


Warming up mentara nk tunggu pool cool water open.


Saya yg dah dapat seluar mandi ... wink...wink...

Irfan yg kesejukan....



Tag entrance ke pool area...

Rate for spa...best.

See the tempat parking...sgtlah luasnya =)


Lobby area.

Irfan melawat ikan kat pond depan lobby buat kali terakhirnya.



Otw mau pulang...suasana seperti jln bintulu-miri ada seakan tp kat jln bintulu tu lagi nmpk hutan dan gunung juga.

Dewan area homestay Sg Klah.

Otw tu...kecek mr asben nk ajak singgah kat pusat pemuliharaan haiwan... semangat tu tup2 sampai sana , tutup dah.time melawat pagi saja.geramnyer....

Trademark tmpt tu...actually kami bypass gak taman rusa cume xjumpa signbord...huh.

Foto terakhir utk entry ni...muke budak tomei.
Heehhehe


Xoxo 'LoveRazila'
Designed by UMIESUEstudio 2014 : LOVE RAZILA