Tuesday, February 21, 2012

Aryan oh Aryan :D

Budak ni notty tp notty dia make him so comei. Alalala anak mummy :D

Si cute-miut mummy ni :)
Tapi dalam cute2 dia pakai speak ni...dah dipatahkannyer dengan tidak sengaja :'(
Sentap taukk tgk speak mata pth depan mato...hai nk ku cubit kesian xku cubit aku pulak naik geram...Grrrr
Tapi...aku pon xcubit dia gak. SABAR.




Neh...kenangan terakhir speak ni sebelum kejadian terpatahkan kaki speak by Aryan. So speak ni aku simpan dlm kreta khas utk budak ni pakai + memain supaya dia x kacau speak mata aku yg lain :)

Sayang beb speak ni, sbb aku beli kat vincci jer...murah gilak less then RM100 aku beli but yg lagi bestnyer...Irfan yg tlg choose utk aku but now dah gone lor.Aku suh Mr R gam je kaki speak tu...Mr R kata..xkoser, pi buang jelah :(

Irfan tgk irfan pon bising kat si Aryan...hehehhe xperlah maybe it's time to buy new one or maybe i can use the old one :D


Xoxo
 'LoveRazila'

1 comment:

  1. anak2 kak nina mmg xkan merasa nak pegang all my sun glasses!nak pi beli sdiri!

    ReplyDelete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers