Tuesday, March 13, 2012

Hati2 yer makx3...

Emm... sure uols pon ada baca paper kan??
Haah nk kepoci gak pasal latest news dalam paper... kekadang aku pon xpaham mak2 zaman cyber @ zaman IT ni...semua pon nk tak it easy. Come on lah...bglah attention skit pada anak2 kite yg masih comey2 tu. Kot kalau confident sgt pon, bglah ruang utk berasa sangsi pada persekitaran kite.

Ape yg aku cecehkan ni adalah rentetan kisah Dirang yg kecoh since semlm arr. Aku pon xsure ape yg berlaku actually but dr pembacaan aku dr kisah dia hilang tu last week, it started mother dia yg fault. Yerlah kau dh tau ank kau 5years old...jgnlah dok harap dia yg pi kedai beli barang...even kau supply kan note pada dia ape brg yg perlu dibeli.  Nonsence... n paling xboleh blah, Mak dia bz bermuka buku/Facebook...coiiii!!! Entahlah...xtau nk cakap ape. (Data adalah dari Metro).

Untuk peringatan buat saya as mummy, sentiasa awasi anak2. Jgn lepaskan mereka tanpa ada pengawasan dr org dewasa. Kemalangan atau kecelakaan tu xboleh diduga but kite boleh menghindari kalau mahu.  Tu pasal bila ke toilet...sy bawa anak saya masuk toilet pompuan...aku xkisah weii, except kalau Mr R ada bersama dia blh masuk toilet lelaki.

Al-Fatihah buat arwah Dirang, maybe tu adalah caranya ia dijemput kembali kepada yg Maha Esa...

Xoxo : LoveRazila

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers