Wednesday, March 21, 2012

15 tahun lamanya...

Baru mau sharing gambo yg berkepok dalam kamera... sorry geng, baru perasan ada gambo yg xberupload. Hehehhe

Venue: Elien Wedding - Parit 4 Sekinchan
Date: Feb'12
Theme: Kuning +Oren 

Owh sib baiklah aku ni tetiba menjadi terajin pulak nk merai majlis makcik sedara... Wah yg mude2 belia ni, semuanya makcik sedara aku tau. hehehhe tp aku panggil nama + gelaran kak je. Cian weih mude2 dlm 20-an dh pangkat Makcik by aku.

Adik bradik depa ni kalau x silap ada 2 org yg xder, yg no-2 (arwah abg atan) & adik depa yg last tgh study kat UK... mama depa pon xdek time ni sbb pi visit adiknyer kat sana.

Eh, lama naww aku xjumpa kak Zura ni...lebih 15thn tu. last aku jumpa dia time aku darjah 1 @ darjah 2 gitu pastu depa pindah rumah then langsung mcm lost contact.
Dapat jumpa ni...alhamdulillah, rezeki nk jumpa semula. ahaks...aku memang gemuks...Kak Zura adalah keding so berusaha supaya boleh keding macam dia...anak 4 tp maintain keding...sgt jeles XD

Ape pon...thanks my gegels, penyeri majlis...penanggah utk kami. Kelass uols, xder mau gosip2 semua..i Like XD


Xoxo : LoveRazila

2 comments:

  1. wah..merahnya mak ngah..hehe
    XD tu apa maksud?

    ReplyDelete
  2. Syima...XD simbol muke org senyum/gelak sambil mata tertutup.hehhehe kite pon belajar dgn org lain simbol ni.hahhahaha =P

    ReplyDelete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers