Monday, January 21, 2013

Jom survey...

Hari ni since in the morning...system lom boleh pakai so ambil kesempatan untuk mensurvey barang2 baby.
Eh!! dah dapatlah partial for online shippong happen last week.
Bagus...sib baik ler material yang diterima amatlah memuaskan. This week, kite survey2 lagi baju anak2 yer.

Since Aryan so jelesi punya budak, any purchase...i will buy 2 (1 for Irfan & 1 for Aryan). Must look like twin *____*
Aku pon kekadang xpaham...apelah si Aryan to jeles sgt dgn si Irfan, sometime...baju tu ada satu size je xkan nak beli utk dia so we choose another patent but bila Irfan pakai je, startlah bertumbuk budak berdua tu. 

Si Aryan tunjuk gangster suh Irfan buka baju sbb dia nak pakai baju tu si Irfan berkeras xnak sebab tu memang baju dia. Pffffttttttt ... sudahnyer...aku pakaikan je baju Irfan tu pada Aryan yg look almost same.
Hantamlah labu...nak sgt pakai baju sama. Huh, xkoser nak layan.

Ok...pagi ni aku survey pasal breast pump...
Since dah tanam niat nak breast feed utk 3rd baby ni so kite survey ler harga2 & offer di internet.

Ni yang kawan aku pakai...
it not heavy duty pump... but the best is...cup tu is made from silicon so confortable skit utk pumping activity.
Harga pasaran dlm RM500+ but kalau uols beli kat dealer dia is RM499 with less 10% it's about RM449.10.

ni yang aku baru survey this morning... tapi so far xtau berapa lasak dia punya pump.
Aku tengok di internet is rata2 harga is RM449.

Nanti aku survey pulak dalam forum for testimoni.
Avent aku xsure ada yang silikon or not for cup tu but Medela ada satu model yang silikon but that day aku pi Medela punya seminar...budak yang jual tu advice aku not to buy the silikon punya model sebab banyak problem...customer complain.
Kalau Medela she prefer us to buy Pisa or free style...2 model ni jarang customer datang balik complain. xbanyak masalah and sparepart pon murah and senang cari.

Aku masih mencari2 brand lain but cup is made from silicon.
Kalau uols ada tau ker...boleh share dengan aku k.
TQ fren, jasa uols ku kenang =D

Xoxo : LoveRazila

8 comments:

  1. I dulu guna Swing medela. OK sgt =)
    I rasa u bole try spectra 3 breastpump.
    kecik dan ringan =)

    http://www.onebabyworld.com/spectra-3-electric-breast-pump-p-252.html

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Tulah...masih mensurvey ni =)
      Kak Ida pakai brand ape erk utk baby??

      Delete
  3. survey jgn tak survey. biar puas hati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anne...tu lah, mencari2 ni. hehehhe
      Anne pakai brand ape erk??ok x?

      Delete
  4. Replies
    1. Haah...kalau lah ada lagi brand cap ayam tu di pasaran, boleh gakler ku mencuba =)

      Delete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers