Thursday, January 17, 2013

Bulbogi Brothers...

Yeah!! bila tekak tu memanggil2 makanan Korea...alahai, mana pula aku nk terjah mencari.
Biasa makan kat food court MV, that day kawan cakap renovate so xtau bila buka balik.

Ok fine...pujuklah tekak sendiri supaya sabar...
HEHEHE...aku bukan pandai makan semua makanan Korea pon cuma pernah rasa nasi campur Korea tu...entah nama ape pon aku xtau. Aku tau gambo, tunjuk bayar and makan =)

So kebetulan rezeki I, dok baca blog orang tup2 depa buat entry pasal Makanan Korea...
cargas aku mencatit Nama restoran and lokasi.
2 blog yang kebetulan buat entry makanan korea but in different day...

Menjajau juga aku mencari restoran ni dekat E-curve, hehehe aku ni jarang ke sini...biasa familier IKEA,IKANO,CURVE yang lain idok ler aku nk pergi...xde kepentingan gitu.
Sebelum aku sesat birat...aku pon main tweet2 dgn ceera, ahaks...i like...dia bagi tau lokasi restoran ni.

Cargas mengusung Irfan sekali ke sini. Kami berdua je...
Cuma terbawak Irfan memang ler xder ape yang boleh dia makan...
Aku sua gak ler nasi putih sup dia...sib baik boleh telan dek tekak budak ni.

Irfan mencuba dessert- aiskrim oren...rasa dia memang walla.
Rm5+ kalau xsilap...sedap!!

Mentara tunggu nasi ku sampai...mende sampingan yang dia hidang ni memang pelik so aku makan mana yang aku rasa nak makan je...corn tu, Irfan perabis.

Sorry yer...main menu xdan nak snap...lapau sangat, dapat2 je terus baca doa makan and ngap.
Bismillah...next time lah yer kalau aku ke mari lagi, insyaallah aku snap semuanyer...
Ape pon... thanks ler pada Ceera and VP sebab uols ler penyelamat tekak ku yang ngidam nak makan makanan Koera.

Xoxo : LoveRazila

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers