Translate

Thursday, January 3, 2013

Makan-makan time =)

Bila nama saya Suzy makannya dalam diari hidup saya, saya memang suka makan.
Ni kesah last year... ehem... ehem... entry tertangguh dek kerana penyakit M menyerang saya. Hehehhe

Ni makan2 di kala saya merepair my lovely HTC.
HTC yang lama arr... sebelum bertukar menjadi HTC yang baru and uptodate =)
Sebab merepair tu ambil masa dalam sejam so kite pon mencari makanan di sekitar area tempat repair tu.
Kite repair kat PC Mall di PJ.

Venue : Restoran Bebe, Petaling Jaya

Ni minuman yang saya order ~ Sea coconut with longan. Sodap! Harga RM4.

Noodle Tomyam Seafood ~ rasa dia sgt Walla... cukup rasa. i siap tapau bawa pulang sebab mangkuk dia besar sangat tapi memang puas hati. Harga RM10+ kalau xsilap.

Posing sebelum makan =)

Sementara menanti hidangan sampai...

Comei kan kawan saya =)
Dia peneman saya ke sini... yer lah, anything happen dia boleh call Mr R utk  rescuer gitu. Hehehe
Tq Cik Farah yang sudi jadi peneman saya =)


Xoxo : LoveRazila
Designed by UMIESUEstudio 2014 : LOVE RAZILA