Thursday, January 3, 2013

Makan-makan time =)

Bila nama saya Suzy makannya dalam diari hidup saya, saya memang suka makan.
Ni kesah last year... ehem... ehem... entry tertangguh dek kerana penyakit M menyerang saya. Hehehhe

Ni makan2 di kala saya merepair my lovely HTC.
HTC yang lama arr... sebelum bertukar menjadi HTC yang baru and uptodate =)
Sebab merepair tu ambil masa dalam sejam so kite pon mencari makanan di sekitar area tempat repair tu.
Kite repair kat PC Mall di PJ.

Venue : Restoran Bebe, Petaling Jaya

Ni minuman yang saya order ~ Sea coconut with longan. Sodap! Harga RM4.

Noodle Tomyam Seafood ~ rasa dia sgt Walla... cukup rasa. i siap tapau bawa pulang sebab mangkuk dia besar sangat tapi memang puas hati. Harga RM10+ kalau xsilap.

Posing sebelum makan =)

Sementara menanti hidangan sampai...

Comei kan kawan saya =)
Dia peneman saya ke sini... yer lah, anything happen dia boleh call Mr R utk  rescuer gitu. Hehehe
Tq Cik Farah yang sudi jadi peneman saya =)


Xoxo : LoveRazila

4 comments:

  1. tomyan tu memang nampak mengancam..kalernya tu dah tau memang sedap sgt ni..

    ReplyDelete
  2. elok jer muka yek...tak kembang semanguk cam kak nina bila peknen!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Nina...peknen kali ni je yang xkembang bermangkuk2 peknen sebelum ni semua kembang xder yg kuncup...jari jemari ku semua kembang. Hehehhe =)

      Delete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers