Translate

Monday, September 8, 2014

Pertama kali gunting rambut!

Assalamualaikum!

Sawadika!! #Tetiba sangat!!
Jom cerita pasal Iman...
Ni kali ke-2 Cik Iman ku gunting rambut...
Kali pertama gumting rambut [HERE]

Setahun kendian barulah nak gunting rambut Cik Iman ni haa tu pon gunting bahagian depan sebab rambut tu asyik dok masuk mata je pastu trim belakang sikit sebab dok curle sangat... 
Tengok...ni assistant berdua, sebab mula2 nampak macam ok.

Masih ok lagi... tunggu sat gi....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kemahin kuat dia melalak....lepas tu dengan aku sekali tolong pegang muka dia supaya dia x bergerak2,,, alahai anak.

Tadaaaaaaaaaa!!!
Cik Iman berwajah baru.
So sweet sayang...malu argh nangis dah rupa kene dera hoit.


Thanks for visiting =D
Ok babai.





 **Myracles Beauty - 1set RM170.00, Spray MB 1botol RM120.00, 3botol -RM260.00.FREE POSTAGE **TMS procduct is ready stock.
Designed by UMIESUEstudio 2014 : LOVE RAZILA