Tuesday, January 18, 2011

**Planning ari nih**

Ari nih xder plan aper2 sbb nk ddk umah jer balas dendam utk semlm. Hehehehe ni lah bila dapat staff yg jenis pendendam.Hahahahaha

maaf yer..ku el hanya suke2 jer.Ahaks...nasiblah kan. sometime kite kene pentingkan diri sendiri compare kawan2 sekeliling kite. Sori Sue nyusahkan ko sbb aku tau kat kaunter cume ko jer but kan bagus kalau ko pon tetiba xsihat so kite boleh tgk ape jadi kat opis ari nih.hahahhaha

hemm kisah pasal semalm....meh2 aku story skit kat sini sbb aku revenge ari nih.tp kirenyer aku ni xbaiklahkan so korang jgn follow tau aku yg noty ni.ahaks...

semalam aku keje mcm biasa so lunch hours ada conflit skit yer arr sejak2 Sanjan dah bersara so xderlah org rajin nk cover lunch hours. turn suraya off for lunch so tinggal aku dgn syuhada jer.bila xder org aku buka kaunter sbb ada wife polis ni merayu2 minta tlg kat aku nk byr tp kire xnk tunggu lama so aku pon tolong dgn hati niat tulus suci.

ptg bila dah ttp akaun semua,aku lupe nk wat serahan sbb aku bz aim nk hbskan key-in saman khusuk wat keje tetiba linda dtg represent cc yg hangin sejak2 dr pagi (gamaknyer gaduh dgn laki kot). ckp duit xcukup,aku pon wat lawak konon2 nk tlg pikir tetiba, aku terhingatlah aku ada wat kutipan.ahaks aku pon gelak2 buat serahan pada linda. memula aku dgn dia hempas buku, benganglah kot sbb kene kire duit berulang kali pasal xcukup duit tu.hahahha padan muke ko sbb ko tu pemalas nk tanya aku.ko lupe ker aku ada surat kuasa utk wat kutipan...aper ko hengat aku ddk kat kaunter semak tu xblh nk buka kaunter cash?bodohlah tuh!!!!.

mari pulak lepas tu dia maki aku, aper tau 'MABUK KER' amboi sedapnyer bahasa, tulah...bila kawan aku GAMPANGKAN ko, ko xterima tp aku rasa mng ko patut pon dapat gelaran tu sbb mulut ko tu memang macam S***. hem kalau ko rasa ko bos yg cukup berkaliber, aku pon xheranlah nk respek ko. ko pon mulut xreti nk jaga, sori arr mulut aku lagi laser, cuma aku cover2 pasai ko tu dah nk pencen baru naik jadi cc, respek sebab ko tua jer bukan sbb ko tu cc.

untuk hari ini, aku dengan senang hati ddk rumah dengan alasan.Aku mabuklah.kakakakkaka ada aku kesah ker ko tu jadi aper kat opis.alah staff ko yg mabuk ni kalau xder pon xmendatangkan ape2 efek pon. tp efeknyer...ko penatlahkan sbb ko kene jaga kaunter semak.padan muke ko.kakakakaka...rasakan keje2 staff jgn asyik membesokan bontot + dosa ddk blkg dok ngumpat semua org yg koo xsuke.

hari ni aku tau syuhada nk el gak sbb nk g HR MAS.she will joint back MAS insyaallah start 1st Mar,baguslah syu...dr kene nyakitkan hati kat sini baiklah pi keje kat tempat yg boleh kite senang hati.Aku pon tgh berusaha cari keje lain, maybe xbrapa ralat sgt kalau dapat better offer to leaf goverment jobs.

semoga Allah permudahkan urusan aku mendapat pekerjaan lain.tawar hati sesangat nk keje kat sana dah.esok bermulalah episod aku senyap @boikot dr berkata2 dgn cc aku dlm kata lain, aku joint team syuhada, cakap bila perlu jer dgn cc.

semlm aku nagis kat opis sebab sedih sgt kene blem "MABUK KER".tp aku nagis cover2 arr.huhhuhuhu insyaallah Allah itu maha mengetahui.Semoga doa ku termakbul utk dapat keje lain @ paling tidak dapat bertukar ke tmpt lain.Amin!!!

kawan2 tolong doakan erk.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers