Friday, March 25, 2011

**Ada beza ker??**

Emmm aku a bit comfiuse.  Gatailah aku ni.  Hehhee bukan konfius apernyer just only wording jer.
Nak tanya ada beza ker among of  panggilan Sayang, Yang, darling and dear??

Bagi aku panggilan paling special is Sayanglah sbb aku panggil Mr Razi aku sayang.  Hehehehe atau paling koman pon aku pendekkan menjadi Yang.  Tp ada org salah anggap pulak bila aku call dia 'dear'.  Pelik akulah ... yeaaar sbb ada gak kengkawang lelaki aku panggil dear ok jer.

Selamber jer aku ym member @ Mr tourguide aku dgn wording dear ok jer, xder mendatangkan kudis pon...xberbekas pon dlm hati yg anggap aku nk berscandal dgn dia.  Ishx3... xpaham ler.  Adakah wording dear tu so much special?? Jawap...cuba jawap.  Entah aku pon xtau.  Xperlah... pada yg salah anggap tuh, i'm sory k.

For your information...aku ni tersgt ler rajin nk call kengkawan aku dgn wording dear @ darling so i'm sory kalau u feel something not right to me k.  Saya tidak bermaksud ke arah itu.  harap awak paham.
Lepas ni saya kene lebih berhati2 dgn penggunaan perkataan agar tidak ada lagi insan2 sekelilingku tersalah paham.  Dan haruslah aku berhati2 melihat siapa yg boleh aku panggil dear and of coz ler tidak akan ada crite karut-marut yg perlu aku tangani hasil wording2 yg aku gunakan k.

Leceh gak erk cakap dgn org yg over attention ni, benda small matter pon boleh jadi menda yg digeruni.  Mau x gerun bila org offer diri jadi partner scandal hanya dgn word 'dear'??  Oh tidak!!!!
Maaf... hambe silap =p
Hambe xder maksud yg tersirat k.

'LoveRazila' 
http://twitter.com/#!/LoveRazila 
http://www.facebook.com/LoveRazila

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers