Wednesday, August 17, 2011

16th ramadhan

Menu berbuka adalah beli di bazar je.beli pon ciput jer.
Bazar yg aku singgah ni byk lalat so beli lauk mn yg bertutup jer yg terdedah xsinggah langsung...intai dr jauh je.

Tktlahkan..dh tercemar ni nnt ada plak lepak kat sepital sehari dua tu yg maleh tu.hehehhe

Menu utk hari ke-16 adalah:
Ayam golek (1/2 body)
Ayam msk merah
Nasi ayam (utk teruna2 ku)
Terung msk pajeri 2ketul

Settle bab berbuka so sahur ada simple.
Ayam golek tu ada baki so reheat balik.
Ikan goreng
N nasi

Air masak.
Air milo +biskut utk aku
Air choco +oat ut mr R.

Selamat...sgt kenyang.syukur alhamdulillah ;p

Xoxo
Sent from my HTC

No comments:

Post a Comment

Agar-agar MIlo Oreo PKP in the house

Assalamualaikum!  hello guys!!! hari ni nak share resepi... actualli resepi ni banyak tahun buat tapi sejak2 pkp ni makin rajin nak t...

Followers