Wednesday, December 7, 2011

Meyoya ke KLCC

Hai...aku kalau dapat cuti memang ginilah. kekadang aku rasa aku lagi over dari anak2 bab jalan ni tau.
Bila aku cuti jer mulalah aku memerah otak nk bawak anak ke mana yer.

Yerlah...seminggu jumpa anak brapa jam naww lah. balik dah penat so kemas rumah bagai pastu letih, anak2 ajak main kekadang naik angin gak =P (rugilah uols dpt mummy mcm aku)

So time weekend kalau daddy kerja so grab the time g beryoya. Biasa aku g anak beranak je n kekadang aku bawak biras @ adik aku.

cantik gak deco dia =P 
(imbas memory silam time keje kat jln pinang-hari2 lalu dlm klcc sbb dok naik putra dr klcc)
that time org sibuk nk ke klcc, aku langsung mau muntah dgr KLcc. hehehe

Aku, Midah n Mikail...sori darling muka u suku sudah hilang =D

Tgk budak dua org tu, sibuk memilih jam tangan kat Swatch - macamlah mummy nk belikan.
Hahhahaha

Ni menyambung plak kat OU, not bad deco dia. comey.

Thema this year rasanyer Shell kot sebab all deco pon melibatkan shell jugak.

Sebelum shopping, isi perut dulu. lapo kaww.

Tgklah Irfan n Aiman...almost same =D

Lepas makan kami mencarik couple watch tp xkene dgn budget adik ipar for him anyversary ke-4 year. Congrates!! then kami sambung mencari skirt mengandung... wink...wink...

Xoxo
'LoveRazila'

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers