Thursday, May 3, 2012

Happy Birthday Irfan - 29/04/2012

Salam buat semua =D

Wah! dalam diam xdiam, anak ku Irfan dah berusia 5tahun pada Ahad yang lalu. 
Happy birthday sayang =P

Disebabkan besday Irfan jatuh hari Ahad so sambutan di sekolah adalah on Monday. Simple sangat sambutan tahun ni. Hari Isnin yg lalu, sekadar sebiji kek sahaja yang sempat aku hantar. Tiada junk food also desert utk jamuan besday. Sorry Irfan for poor celebration this year. No special custom for birthday cake, no mummy and daddy also Aryan meneman Irfan potong kek di sekolah. Huhuhu :'(

 Classmate Irfan...

Kek besday adalah pilihan tuan punya badan. Pheww, sib baik ada yang berkenan di hati Irfan. Beli ni pon last minit on sunday night just arrive from Malacca =D
Kalau ikut badan, memanglah flat gile sbb since Friday drive ke Malacca with fren and come back Sunday late everning, memanglah mencabar minda n fizikal. Terpaksalah gagahkan diri memandu pulak ke kedai kek. Mr R pulak xder kat rumah nk membantu urusan kek ni. Emm sabar je lah.
 Suke naw senyum macam ni =)

Lega bile boifren Mr Sony saya dapat berfungsi dengan baiknyer pabila Mr Nikon saya buat hal. Hukhukhuk. Dapat gak saya tgk anak saya potong kek ni =D
Yeah... nyummi time.

 Bergambaran sampai bateri kamera kiok...
Inilah muke2 kawan Irfan dalam kelas dia tapi...aku xnmpk pulak gambo teacher dia.

Adios amigos....

Xoxo : LoveRazila

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers