Friday, February 22, 2013

NOSE BLEEDING LAGIK!!

HUHUHU...ni 2nd time kene.
Kali ni aku pon tak perasan kejadiannyer sebab aku tido di bilik, Irfan & Aryan terbongkang depan tv.

Pagi tu Irfan bangun terus masuk bilik, as usual dia panjat katil and sambung tidor.
Baru nak lelap...my CITY maid kecoh2 time nak lipat toto.
Dia pon mai tanya...ni tanda aku nak bersalin ker??Sambil tunjuk toto ni kat aku.
Aku terkejut gak...bukan ape, aku tau simtom aku nak beranak...tapi aku kompius, tu darah ker coklat ker??

Aku tengok irfan...xder nampak darah pon kat muka dia.
Ker sebab aku mamai aku xnampak or blur2 gitu.
Banyak kan?? Aku perasan, time subuh, aku nak sambung tido dalam bilik tu, nmpk tompok ni and aku pikir, owh! maybe budak2 ni makan coklat sebelum tidor then depa xcuci mulut...
it's my syak ok... tu pasal xrisau =)

Nih...baru nampak kan??Sikit2 jer baki yang nampak.

Nak tunjuk jugak tu... hahahha...=)


Xoxo : LoveRazila

2 comments:

  1. selalu jugak ye die kena hidung berdarah ni...kena cek kot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah,memang ada plan nak gi jumpa doktor pon Cuma masa lom mengizinkan. Insyaallah nk gi pakar Hidung juga.

      Delete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers