Tuesday, September 24, 2013

Makan-makan lagi!!

Jemput makan semua...
Inilah kawan aku yang agak hampir sama nama.
Hehehe persahabatan yang terjalin sejak dari hujung tahun 1997 hingga kini.

Cici..awak memang awesome, suka sangat shopping sama dia sebab dia suka ingatkan saya pasal penting ke x penting ke bila nak beli sesuatu barang.
Emm bab shopping put a side, later kite story pasal tu yer...

Ni nak story, ari tu kan...si cici ni ajak aku pi makan.
Alah, port dekat2 je...so berjanjianlah isteri2 orang ni nak meet kat mana.
Dia bawa aku makan di Warong Penyet kat The Curve. sedap syiot... aku makan habis, pedas2 dia masih terasa kat tekak ni, memang best.
Nest time aku nak pi sana balik repeat makan...
Korang pon patut cuba gak.

ok babai.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers