Wednesday, December 11, 2013

MC Spray...Ape tuh???



Ada orang tanya saya, ape bestnya MB ni??
Saya jawap ringkas je....
1- Cuma ada 2 barang je nak kene guna, soap utk cuci muka & spray utk moist kan kulit.
#sesuai sangat pada saya yang MALAS nak tepek segala mak nenek krim di wajah =)
2- Sebab dia murah (bagi saya yang almost 4tahun jadi pengguna SKII).
3- Collogen basis - no chemical sooo tindak balas adalah dalam kadar perlahan or sederhana bergantung pada masalah kulit wajah. 
#Jangan setting mind bila pakai MB by 2weeks korang nampak hasil yang bombastik, NO..sebab tidak chemical so tindakbalas adalah naturally yer. Harap bersabar untuk dapat hasil yang diidamkan.
#5minit korang boleh nampak hasil dari segi pengurangkan kadar eye-bag di kawasan bawah mata, meniruskan wajah, menyegarkan wajah, look glowing & wajah berasa tegang.
4- Product ni Senang and mudah nak dapat... place order, dalam 2-3hari insyallah barang sampai di alamat yang diberikan.
5- No FAKE, insyaallah...kalau beli dgn agent berdaftar...HQ yang akan hantar barang pada anda and OF COZ NO FAKE ye.
6- Product tempatan - sokonganlah barangan buatan Malaysia =)


Ni pula LINK you-TUBE cara2 nak guna product ni....

Set Myracles Beauty.
(Produk Myracles Beauty - TANPA Pewangi & Pewarna tambahan)

Di antara Testimoni yang saya petik yer...







Testimoni akan menyusul lagi...
Sedang mendapatkan aura nak compile testimoni yang berada di beberapa lokasi HP yang berbeza =)

Ok nak offer ni.
1botol spray tu RM120.00, but now... untuk 3botol MC spray ni berharga RM260.00 macam gambar di bawah ni siap ada free soap lagi TAPI!!! sehingga stock masih ada ye for free soap tu.
 
- FREE POSTAGE tapi SS kene tambah RM5 ye...mana2 yang x nak tambah tu boleh direct contact saya...kite kasi kawtiem =) 
1 set Myracles Beauty tu RM170.00 - FREE POSTAGE.
Any promosi bagi set MB ni, sila email saya ye... ada diskaun lagi tu... PENJIMATAN hujung tahun 2013.

Ok babai.








No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers