Tuesday, August 12, 2014

Cerita emergency...

Assalamualaikum! 
Selamat pagi semua ^_^
Nak sambung pasal semalam...
Ada yang belum baca pasal semalam?? Ok boleh baca kat sini [SINI]

Memula dapat WA siap tulis.. abang ok jangan risau pastu ada gambar macam ni... Eh!! pelik pula rasa...


Nampak x?? kat tulang tu ada serpihan besi...
Acam mana boleh masuk?? x tahulah aku nak cakap... inilah risiko bila pakwe ku bertugas =)
Dalam jam 3+ aku dah terpacak kat sini menemani Mr.Suami...


Mari berkenalan dengan pesakit yang ada ni yer...
Abang yang bersandar tepi dinding tu, anak lelaki dia dalam 20-an terjatuh kat trampulin, pastu retak tulang belakang... akak yang pakai baju putih tu pula, anak dia tapak tangan tembus lidi nugget...Mr.Suami cakap...anak dia nak letupkan plastic pastu lupa kot ada lidi dalam tu...dah terpacak. Huh!! aku nikan penakut so...main pejam2 mata je kalau budak tu lalu depan aku...pakwe cakap...anggap je dia buat magic. Hihihi...scary tau!!

Lepas tu my pakwe turn, buat minor surgery nak keluarkan serpihan besi tu...
Lepas tu aku dengar pakwe aku menjerit!!!
Chak!! after surgery...
Hahaha x jumpa juga serpihan besi tu. Hemm
so
.
.
.
..
.
.
.

Kene admit lor. Kikiki 

Selfie dalam jamban...saja nak tunjuk style baru pakai shawl.
*abaikan situasi di belakang tu ye =)*

Dah siap send my pakwe kat katil dia...so kite pon balik....

Ni kisah this morning =) 

Owh!! touching pula aku baca bila kawan ni msg macam ni...
Hemm si Irfan ni over tau...mak ok je pon dia yang melebih2 pula...

Ni pula situasi pagi tadi...
Kemain kan...anak dara mak tu, yoyo oo je ...
Dia pon dah pandai main tab gak so kekadang berebut juga dengan si abang2nya, hantam koranglah... asal jangan tab tu terbelah 3 sudah...dulu ada sorang satu kemain dicampak2 je sampai jahanam now mak punya gak yang korang sesah yer. 

Ni pula update dari pakwe di hospital...
Uchuk acham I ni, Love u sayang...jap2 lagi kite jumpa k.

Selamat bertugas korang!!

Thanks for visiting =D 
Ok babai.



 **Myracles Beauty - 1set RM170.00, Spray MB 1botol RM120.00, 3botol -RM260.00.FREE POSTAGE **TMS procduct is ready stock.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers